H&M paket kommit!

Jag hade tänkt ändra om desingen lite idag, vilket jag även började göra men det gick inte hela vägen som ni ser. Så det får bli någon annan dag inom en snar framtid! Håll ut mina vänner!

Som ni kanske märkt så har mitt H&M paket kommit, vilket var en trevlig nyhet! Jag behöll lite grann, men skickade tillbaka det mesta. Av badkläderna som jag visade er häromdagen så behöll jag endast den rosa bikinin, den blommiga ska dock endast bytas till en annan ljusare färg (kom fram till att det var mer somrigt med ljusblått än mörkbrunt). Baddräkten var jag dock lite besviken på, jag som hade sett fram emot i att vara superhet i baddräkt. Men så blir inte fallet, baddräkten i sig var riktigt läcker med öppen rygg men jag är tydligen inte så snygg i baddräkt som jag trodde.
Aja, så kan det bli. Jag kan ju altid se det positivt och se det som att jag sparade 198 kr! :)

Nu ska jag träna kickboxning, ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0