Strand fin

I år fann jag H&M:s badutbud bättre än vanligt, fullproppat med snygga bikinis och til och med några läckra baddräkter, för jag kan inte låta bli att tycka att det är riktigt läckert med baddräkt. Nackdelen är ju givetvis när man ska sola då magen stannar som en blekfis, men till kvällsdoppen eller badhus-besöken i höst så är baddräkten perfekt!
Efter många om och men så lyckades jag bestämma mig för vad jag skulle ha, så följande är beställt (och förväntas kommer inom en snar framtid):


Jag kunde givetvis inte låta bli att köpa mig en baddräkt,
så nu får jag hoppas att det blir många nattadopp i sommar!



Blommig halterneckbikini (givetvis trosor till). Jag älskar den.


Sist men inte minst så fick det även bli en klarrosa halterneck.
Rosa när man är solbränd är en oslagbar kombination :)


Behöver jag ens säga att jag längtar tills de är dags att åka till stranden och använda dessa?


Kommentarer
Postat av: kajsa

Jag är också riktigt sugen på en baddräkt! Den som du inhandlat är superhet! Kanske blir en sådan för min del också...

2009-01-20 @ 18:16:30
URL: http://malmbergholst.blogg.se/
Postat av: uj

Såna bikinis kallas inte för halterneck, utan bandeau :P:P

2009-01-27 @ 18:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0