Golvlampa

Denna lampan hittade jag och mamma på tradera för någon vecka sen. Riktigt snygg golvlampa från 40-tal. Hade passat perfekt in på mitt rum, framförallt eftersom jag behöver en golvlampa att ha bakom min läsförförtölj. Men även för att den rent stilmässigt passar in. Mina vänner brukar ju säga "Maggan, du är så gammeldags" när jag uttrycker mina åsikter angående hus eller som vid det senaste fallet, gardiner.
Vilket fall som helst så är som ni säkert vet Tradera en aktionssida så vi får se om vi har turen på vår sida och lyckas ro hem den imorgon. Auktionstiden går ut klockan 12, och än så länge ligger det högsta priset på 600 kr! Håll tummarna för att jag vinner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0