Top model

Idag gjorde jag något som jag nästan aldrig gör och inte gjort på väldigt länge, nämligen kollade på TV. Visst, jag ser ju givetvis på film och ibland ser jag på O.C och dylikt med det är alltid på box. Jag gör liksom aldrig det här riktiga tv-tittandet när man sitter med en fjärrkontroll i handen och trycker på knappar tills man hittar något man gillar och sen en halvtimme senare letar upp något nytt.
Men idag, när jag skulle dricka te (det hör till saken att jag bara haft en lektion imorse och därför var smått uttråkad) så bestämde jag mig för att titta på tv och det första bästa  jag hittade var Top Model.
Det är alltid roligt att se (inte så att jag skulle följa serien, men passar helt perfekt för enstaka gångerns slötittande) när de förvandlar söta alldagliga tjejer till fantastiskt vackra modeller bara genom lite smink och frisyr. Och även hur mycket man kan göra med en kamera, det är helt otroligt!

Dock upptäckte jag en sak jag inte tänkt på tidigare idag när jag tittade, nämligen att Tyra Banks är (eller har blivit) en riktigt b-i-t-c-h.  Så fort hon får en chans så skjuter hon in små sido kommentarer och historier om hennes egen storhetstid. Och för att vara programledare (eller vad det nu ska vara som hon är) så stöttar hon ju knappast sina deltagare.. not even a little bit. Så fort hon kan så driver hon med sina deltagare när de gjort något fel. Okej att de andra domarna skojar/driver med deltagarna men man kan tycka att hon borde vara lite mer stöttande, men nej istället var hon värst av  alla.
Jag följer i och för sig inte programmet så jag vet inte om detta var en engångsföretelse men hon var i alla fall ingen vacker person i dagens program.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0