Shopping sug!

Jag är så shoppingsugen så jag skulle kunna spricka.
Har inte handlat ett klädesplagg på jag vet inte hur länge. Eller, jag handlade en tröja förra veckan men det räknas inte för det var ju bara EN ynka tröja. Jag är sugen på sådan här riktig shopping där man handlar nya jeans, nya chinos, ny klänning och nya skor + några nya underkläder och några öronhängen, kanske ett par SOLGLASÖGON? (Ja, det är okej att handla solglasögon från och med nu. Har jag bestämt).

Problemet är bara att alla affärer verkar hålla fast i sina vinterkläder och äckelrea för allt de kan. Medan jag är sugen på vår! Såg dock en skymt av att Sandelins hade fått in lite ny uppdatering. Måste åka till Malmö eller dylikt och gå en shoppingrunda snart. Jag hade alldeles för mycket pengar på mitt konto, som behövs spenderas.

... kan man få abstinens av att inte shoppa?

Kommentarer
Postat av: Mik

Jag följer mer än gärna med, fast min plånbok skriker på tom mage. För jag vet att det är värt det ;)

2009-01-29 @ 09:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0