Shoes in the city

Igårkväll tittade jag på sex and the city filmen (för typ 20:de gången) och den är lika bra varje gång! En av anledningarna till att man kan se den så många gånger, bortsett från en toppenkul handling, är att varje gång man ser den så ser man nya grejer på deras kläder och outfits som ständigt byts! Ett av de stora nöjena med Sex and the city är verkligen att titta på deras kläder som ibland är supersnygga, jätteeleganta, häftiga till tusen men ofta även helt galna och nästan fula! Och det är så himla roligt, för de tar verkligen ut svängarna i modet!
För vem, i hela världen sover med ett långt pärlhalsband utanpå pyjamasen? Och vem har en fågel på huvudet när man ska gifta sig?

Men en sak, skorna. Jag skulle kunna dö för sådana skor.
Min stora dröm är att i framtiden ska vara över 1,70 cm lång dygnets alla timmar, när jag sover, shoppar, städar, festar.. ALLTID. Och jag ska då givetvis inte genomgå någon ben-förlänings-operation utan bara istället gå runt i vackra högklackade skor varenda eviga dag! Jag älskar skor. Jag älskar högklackade skor.
Åh, jag skulle kunna döda för Carries skoförråd (och hennes walk-in closet!!).


Tänk att ha råd att köpa skor som Miu miu, Christian Louboutin och Manolo Blahnik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0