Bloggbråk

Precis som alla andra har jag börjat följa bråket som Blondinbella har med Carolina Gynning och Katrin Zytomier. Och även jag vill yttra lite av mina åsikt om saken:

Jag håller med både Bella och Gynning.
Bella har väldigt vettiga åsikter och strider för en bra sak. Kan dock hålla med om att det är lite hyckleri att inte erkänna att alla tjejer vill vara smala. Tjejer tänker på vad de äter, mer eller mindre. Och det är inget fel i detta, tvärtom. Man ska tänka på vad man äter, för övervikt är inte bara fult utan även farligt. Att tänka på vad man äter och kanske vilja gå ner något kilo, är inte samma sak som att vara sjuk och ha ätstörningar.
Jag tycker att Gynning är en smart kvinna även om hon inte bryr sig om att vissa det alltid. Hon är helt galen och jag gillar henne! Det räckte med ett blogginlägg för att svara Bella, vilket hon gjorde på ett bra sätt, sen var saken ur världen för hennes del.

Både Bella och Gynning är två intelligenta kvinnor.
Katrin spelar dock i en helt annat liga, och har dock ännu en gång visat hur fruktansvärt blåst hon är! Det behövs inte säga mer än att hon skämmer ut sig mer för varje ord hon skriver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0