Småshopping

Häromdagen gick jag in på H&M och fick mig ett ryck (lever som sagt under ett enormt sug efter shopping för tillfället) och handlade lite roliga småsaker som kan pigga upp i vardagen. Det är det som är så bra med H&M, att man kan alltid, alltid, alltid hitta något fint som vill följa med en hem när man är där. Det behöver inte heller ruinera en eller knappt ens göra någon skillnad i plånboken. Jag är en H&M-fanatiker. Eller något i den stilen.


Toppen söta blommiga öronhängen. 29,90:-



En flicka är alltid i behov av en ny necesär,
framförallt när den är så här fin md rosa rosor! 39,90:-




Denna duschkrämen luktade så gott så jag kunde inte låta bli!!
Jag kommer inte vilja göra annat än duscha  :)
34,50:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0