En kärlek med klack


Jag har blivit helt förälskad i dessa skor!! Jag vill ha dem och jag vill ha dem NU.
Enda problemet är att jag hade lovat mig själv att inte beställa mer från H&M på ett tag, det ser nämligen alltid så fint och bra ut på deras hemsida men när jag sen får hem det så lever det nästan aldrig upp till mina förväntningar. Framförallt skor är svårt, för som jag sagt tidigare så är alltid H&M:s skor så hårda att jag mår ont i fötterna av dem.

Får ta mig till malmö på lovet och hoppas att de finns där så jag kan prova dem. För jag vill ha, ha, ha.

Kommentarer
Postat av: josefin

jag tänkte annars föreslå att vi åker till malmö måndagen efter lovet, då vi är lediga ! :)

2009-02-09 @ 15:54:04
URL: http://jousefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0