En röd höst

Jag har fortfarande inte kommit någon vart i letande efter en höst jacka/kappa. Funderar starkt på att spara in pengarna och använda min krämvita som jag hade förra vintern..men hur roligt är egentligen det?
Det sägs att det är färgglada kappor som gäller i höst och på så vis blev jag överglad när jag såg på H&M reklamen att dom hade en jättefin mörkrosa för endast 298:- (GALET billigt), men mindre glad när jag upptäckte att den varken går att köpa i Kristianstad eller på webshopen (GALET dåligt). Kanske bud på att åka till Malmö och  hålla tummarna hela vägen dit på att dom ska ha en sådan där i min storlek? 



Enligt dior ska dom helst vara röda, och jag skulle verkligen inte banga en röd kappa i höst! DET ska jag minsann hålla utkik efter, är tacksam för tips om ni vet någonstans där det finns någon fin kappa i rött :) 



Kommentarer
Postat av: louise

jag hade åkt till malmö. det är galet billigt!

2008-09-25 @ 23:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0