Upp till bevis


Läste någonstans att om man inte har råd med tandblekning så ska man testa borsta tänderna i bikarbonat (en krydda som man använder vid bakning). Detta gjorde givetvis jag, och jag vet inte om det var inbillning eller ej men jag tyckte faktiskt att jag såg en liten pyttepytte förändring! Mycket bättre än att borsta tänderna i mosade jordgubbar och bakpulver i alla fall. Jo, jag har testat det också och det däremot var ingen höjdare, smakade URK!
Så helt klart värt att prova, jag ska i alla fall testa några gånger till! Efter 1-2 veckors användande ska man se tydligt resultat sägs det! Upp till bevis! 

Har du något sådant här bra hemma-skönhets-tips? :) 

Kommentarer
Postat av: A-C

Bikarbonat är inte en krydda s,det är ungefär som bakpulver.Jag har provat men tyckte att det sved.Jag tyckte det funkade ganska bra.Annars tycker jag att man får vita och rena tänder av Dentosaltandkräm....finns vanlig och en för vitare tänder.Hittar den bara på apoteket.Prova!

2008-09-17 @ 17:49:59
Postat av: Anna

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.4517490



Läs mitt inlägg om 20-åriga Madde som fick lämna jordelivet i måndags efter sin kamp mot cancern. Läs gärna inlägget ( och skriv om det på din blogg )och hjälp till att bekämpa cancern.! Ingen kan göra allt men alla kan göra något!

2008-09-18 @ 18:37:37
URL: http://www.metrobloggen.se/tavling

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0