Redan vinter?



Åh, detta är precis vad jag skulle behöva idag! Det är så kallt (jag är extremt känslig för kyla och fryser jättelätt) och det känns som jag är på väg att bli sjuk! Skulle då inte säga nej till en sån här mysig, mjuk och framförallt rosa morgonrock och ett par shephardtofflor (visst, efter 30 minuter så lider man av brinnande fötter och en rejäl fotsvett men dom är galet sköna när man fryser!). Men jag får nog nöja mig med en kopp varmchoklad och en kanelbulle, kan ju vara fint det också!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Faktiskt, så är Shepherd-tofflor skapade så att fötternas temperatur regleras efter en viss temperatur, och varken över- eller understiger den, med undantag av någon grad kanske. Har ett par, och är mer än nöjd! =)

2008-09-25 @ 22:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0