Perfekta vantar




Dessa vantarna skulle passa bra åt en flicka som mig, som ständigt lyckas slarva bort sina vantar. En normal-vinter så brukar jag förbruka cirka 3 par. Och att använda samma vantar som förra vintern är aldrig ett alternativ då jag aldrig har lyckats behålla dom så länge. Idag använde jag mina nya vita för första gången, och redan när jag steg av bussen (efter att ha haft dom i 25 minuter) var jag nära att glömma dom. Så när jag väl tappar bort dom (för det kommer jag att göra) så ska jag minsann köpa dessa rosa som jag till och med kan knyta fast i mig själv, perfekt! 
Går att hitta hos UrbanOutfitters :)

Kommentarer
Postat av: louise

hahahha jag är likadan xD

2008-09-25 @ 23:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0