Påfyllning i höstgarderoben


Kände i helgen att det är tid för att fylla på höstgarderoben! Är verkligen behov av lite koftor så jag klickade mig in på H&M.com och hittade två stycken som föll mig i smaken. Min plånbok är lite tunn nu efter sommaren så det kändes skönt att jag hittade en grå långkofta för endast 198:-, ett riktigt klipp! (finns även i svart & brun). Hittade även en liten rosa (kan ju vara kul att pigga upp med lite rosa i höstmörket, man måste ju inte hålla sig till hösttråkiga färger hela tiden!) Det fick även bli två små söta par vantar och ett par skor, jag är ju inget jättestort fan av stövlar men dessa kan nog fungera som något liknande. Är lite skeptisk men får se hur dom ser ut när jag fått hem dom.
Jag kan inte säga något annat än att jag faktiskt gillar H&M! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0