Love at first sight


Jag är en sådan person som hatar när folk snackar om "kärlek vid första ögonkastet", men om det nu finns så var jag nyss med om det! Denna klänningen skulle jag kunna ge en hel de kärlek, den är ju helt underbar! Lila med sidenband och helt enkelt UNDERBAR! Precis som exakt alla andra klänningar inne på http://asos.com! Tänk den som hade en stor walk-in closet med massor av sådana här klänningar! När jag gifter mig så ska jag precis som Carrie satsa på att få en stor garderob istället för en stor ring! 

Kommentarer
Postat av: louise

jag har en stor gaderobb men inte mkt fina kläningar :/

2008-09-22 @ 11:08:05
Postat av: Achie

Ooh, den var riktig fiin :)

2008-10-01 @ 22:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0