Kandidat till julklappslistan?


Apple har kommit med en ny version av Ipod Nano med bland annat 10 & 16 gb, lite nya funktioner men framförallt NYA FÄRGER! Jag tycker att det ser riktigt läckert ut och funderar starkt på att byta ut min gröntråkiga! 
Den nya version finns än så länge inte att köpa på den svenska hemsidan men antar att det kommer i sinom tid, förhoppningsvis innan jul för då vet jag åtminstone en sak som jag ska önska mig. Kan var ganska bra om det dröjer lite också, för det känns som jag behöver tid till att bestämma mig för vilken färg jag vill ha! :) 
Än så länge är lila, gul, röd och rosa i final. Vilken färg tycker ni är snyggast? 

Kommentarer
Postat av: Louise Stridsberg

gah ja det var riktigt svårt att bestämma vilken färg, men jag tror nästan på röd, lila eller blå.

men kunde man se mer vilka nya funktioner de fanns? eller är det bara nya färger?

2008-09-10 @ 13:07:34
Postat av: M

Som svar på din fråga om det finns fler funktioner så är det bland annat att skärmen är större, du kan lättare hitta låtarna, skaka den för att byta låt och sen rotera den för att kolla på albumen osv. Titta på filmen för att få veta allt som är nytt - http://www.apple.com/ipodnano/

2008-09-10 @ 21:11:40
URL: http://passionmakesfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0