Hejdå klänning, HEJ JEANS!

Jag är en sådan människa som älskar att gå klädd i klänning året runt och som tycker att chinos är den bästa byxan som finns! Visst tycker jag att det är riktigt snyggt med jeans men jag tycker det är så satans obekvämt att ha på mig, så när jag står där vid garderoben och ska välja outfit så blir det nästan alltid att jag slänger på mig en klänning och tänker "nästa gång så kan jag ha jeans" . Men efter att ha blivit smått retad av mina vänner då dom påstått att dom aldrig ens sett mig i ett jeans, så bestämde jag mig för att köpa ett par nya. Till min stora glädje hittade jag ett par riktiga sötnosar! Dom är inte bara snygga utan även GUDDOMLIGT SKÖNA!! Dom är i ett mjukt stretchmaterial och är stirlrent blå med orangea sömmar, jag är så förälskad i dessa att jag till och med hittade ett par svarta som även dom ska få följa med mig hem i veckan! Passa er chinosen, NI HAR FÅTT KONKURRENS! 



Cheap Monday, och inte ett öre mer än 400 kr fick jag punga ut! Kan det bli bättre än så?


Kommentarer
Postat av: lojjsan

har samma "problem".

Gillar inte alls jeans, ´blir alltid en tunika och leggins. Gillar dina bloggar starkt ! Keep going :)

2008-09-14 @ 16:37:14
URL: http://loolouisee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0