En shopaholics bekännelser

Som projektarbete i skolan har jag valt att driva en modeblogg, eller snarare en shoppingblogg (för jag är inte så intresserad av mode som jag egentligen är av shopping i största allmänhet). Jag går nämligen tredje året på c4-gymnasium där jag läser media, med inriktning grafisk kommunikation. Tyckte att det kändes som ett bra sätt att få med min linje i mitt projektarbete då det kommer bli mycket skrivande, fotande, redigerande och designande, (att jag även är en helt galen shopaholic gjorde ju också att det kändes ännu mer passande). 
Den kommer innehålla lite allt möjligt som jag tycker är intressant att läsa och skriva om, men givetvis med fokus på kläder, skönhet och shopping. 

Enjoy! 



Kommentarer
Postat av: Julia

Låter som en bra idé Maggan :-)

2008-09-16 @ 12:13:22
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0