Second hand

Igår var jag på Second Hand ute på Åsum tillsammans med mormor. Brukar tycka att den är suverän, har nämligen ofta 50% på allt + att de har riktigt bra grejer. Har inhandlat mig ett flertal fina handväskor där samt skor och annat. 
Men tillbaka till saken - jag läste nämligen i tidningen att deras REA började igår (och varar fram till nästa fredag) så jag slängde mig på luren och ringde mormor (hon är min trogna second hand kompis) och vi for dit. Blev dock väldigt besvikna då där inte fanns alls så mycket som vi förväntat, mormor inhandlade förvisso sig en handväska för 10 kr, men förutom det så var där inte ett dyft! Men det är ju i och för sig lite charmen med second hand, ena gången kan man få kanongrejer och andra gånger är det bara skit, det gäller att ha lite tur! :) Så vi får på det någon annan dag igen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0