Var tog vintern vägen?

Idag damp det ner något oväntat i brevlådan - ett reklamblad för H&M:s vårkatalog. 
Nej, du läste inte fel. Och nej, jag skrev inte fel.
Det var verkligen VÅR katalogen som det var snack om. Enligt min mening så har sommaren precis tagit slut och jag är fullt uppe i allt som hör hösten till, utan en enda tanke på vintern och ännu mindre på VÅREN. 
Men jag ska ändå lika väl beställa katalogen eftersom om man gör det innan den 9/10 så får man på så vis 10% på allt som finns i den, och det kan ju vara bra att tänka lite framåt i tiden (även om det just nu känns helt fel att tänka på vårkläder). 
Komiskt nog så står det på framsidan av detta reklamblad "spring is here", kan det vara så att skaparen av detta blad är ett big fan av ironi? 

Kommentarer
Postat av: mem

Haha, ja jag blev oxå jävlit schockad när ja läste de!

2008-10-05 @ 22:35:17
URL: http://emmelieeliassons.blogg.se/
Postat av: Alina

Godkväll! Kikar in:)

2008-10-05 @ 22:40:43
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0