Shop 'til you drop


Denna söndagen har jag spenderat med att shoppa på Nova Lund! Det var ett tag sen jag var där samt var ute på en riktigt shoppingrunda så den första halvtimmen var jag som i extas av lycka! Är riktig nöjd med dagen och tänkte visa er det som jag fick med mig hem. 
Kan tipsa om att Gina Tricot hade fått in en hel del festblåsor, dock ingen som föll mig tillräckligt mycket i smaken för att inhandlas, men dom var mycket fina för ett så pass lågt pris! 

Dagens inköp:

Grå stickad tröja med hög krage, Vero Moda 158:-


Kjol med hög midja, Gina Tricot 199:-
Kunde inte bestämma mig för vilken färg jag gillade bäst så till slut bestämde jag mig för att låta båda två följa med mig hem! :) 


Rosa Nikelinne, Stadium, 199:- 

Hjärthalsband i guld, Gina Tricot, 89:-
Ljusbrun Skinnväska, JC, 499:-



Kommentarer
Postat av: Mik

Snyggt! kjolen var underbar!

2008-10-20 @ 14:47:01
URL: http://mhagstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Sjukt snygga inköp! Dock tänkte jag på en stickad tröja, mörkblå med röda och vita detaljer - ursnygg, den fanns inte?

2008-10-22 @ 21:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0