Rosa månad

Var inne en sväng på H&M idag och gissa vad jag såg om inte den där billiga kappan som jag skrev om i för ett par inlägg sen (rosa & kostade endast 298:-). Turen fortsatte då det bara fanns en kvar och det var en 34:a så jag provade den glatt och upptäckte att den inte alls satt snyggt. Såg nämligen ut att vara flera storlekar för stor konstigt nog. Men känns ändå skönt, för nu vet jag det och slipper störa mig på Kristianstad som inte hade tagit in dom :)

Inhandlade mig istället lite nytt stuff,



Supermjuk och underbar rosa/lila scarfs, Aima 129:-
Rosa nike sportbh - 299:-
Rosa vattenflaska - 45:-

Mycket rosa, men oktober är ju trots allt den rosa månaden! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0