Finally!

För bara några dagar sen så diskuterade jag och några till i skolan hur jobbigt det är att Gina Tricot inte har någon webshop (alltså att man bara kan titta på kläderna, inte beställa), och nu - TADDAA, så har de skaffat sig en sådan!! 
Det är ju helt enkelt underbart (min ekonomi kommer förmodligen inte hålla med på den punkten efter ett tag). Nu slipper man ju åka hela vägen till Malmö varje gång man vill handla billiga & fina gina kläder, nu räcker det ju att man sätter sig ner på sin rumpa och sätter på datorn, lovely! 

Där fanns dock inte så mycket som föll mig i smaken (som tur är kanske?). Men denna klänningen gillade jag, fanns i både rött, svart och vitt. Deras hemsida är förresten http://www.ginatricot.com 




Kommentarer
Postat av: emmelie

jag blev helt överlycklig när ja så de! :D haha

2008-10-22 @ 22:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0