En kopp jul?




Igår betedde jag mig som en äkta bloggare och provade på den nya trenden, nämligen Chai-Latte. Är egentligen ett indiskt te blandat med mjölk så varför den heter latte har jag inte en aning om. Det smakade väldigt starkt av kanel och framförallt kardemumma, så det var ungefär som att dricka julen. Från början var det ganska gott men efter en stund så blev kardemumma/kanelsmaken så stark att jag fick ont i magen och var tvungen att slänga koppen innan jag ens druckit upp. Ingenting som jag kommer köpa igen, men det var kul att ha provat och om du gillar, framförallt kardemumma som har en väldigt speciell smak, så är detta nog något för dig! Jag däremot, håller mig nog mig kvar vid min nyfunna kärlek - det klassiska vanliga teét. 



Kommentarer
Postat av: emma

latte betyder mjölk, därför :)

2008-10-06 @ 18:30:48
URL: http://hejdundrande.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0