Vinterns "måsten"

Jag kollade upp vad som var mode nu i vinter och hittade några "måste"-punkter..
Tydligen ska du se lite rysk ut för att vara modern i vinter.

 

ci Storblommig sjal, gärna broderad och med fransar.

ci Kjol med färgstarka broderier.

ci Figursydd kappa

ci Pälsmössa

ci Gnistrande paljetter på skärp eller kjol.

ci Starka färger, som rött och cerice, i band och tofsar.

ci Lager på lager - i vinter ska man vara varm! 

En del jag kan tänka mig att följa så som exempelvis sjalen, kappan och de starka färgerna. Men pälsmössa och gnistrande paljetter vet i tusan om jag tänker bry mig om. Är ni modelejon nog till att följa alla punkterna? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0