Kärlek har inget pris

Jag har ju helt glömt bort att visa den senaste tidens inköp, så här kommer det.
Bättre sent än aldrig, eller hur?


Min nya mysiga tubhalsduk (alltså en sån man trär över huvudet och slipper stå och vira och fixa med)
Underbart mjuk, underbart snygg och underbart praktisk!
Endast 98:- på H&M!


Min nya "lilla svarta" som jag köpte när jag var i Lund för någon vecka sen.
Enkel med snygg, en klassiker helt enkelt! Ett stort plus för det låga priset 299:- på VILA.


Kärlek vid första ögonkastet, jag var bara tvungen att ha dem!
Jag har letat efter ett par svarta högklackade i ett par veckor nu och dessa var precis vad jag letade efter, galet snygga och förvånansvärt SKÖNA! Jag skulle kunna leva i dessa skorna utan att någonsin ta av dom (inte ens när jag sover)!
11 cm klack vilket gör mig 1.74 cm lång, och jag gillar det!
Det var dock ett pris som gjorde mig fattig (1099 kronor !!), men jag resonerar som så att kärlek inte har något pris.
P.S de är inköpta på Topshop. D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0