Soul2soul

Häromdagen så besökte jag den nya second hand butiken (soul2soul) på Östermalm i Kristianstad. Blev nämligen tipsad om att den skulle vara suverän! Vilket jag även kan hålla med om att den var, riktigt förvånande fräscht och snygga kläder. Inte alls den vanliga second hand känslan då kläderna hänger packat och utger en viss gammal lukt, nej här var riktigt fräscht! Påminde mycket om en helt vanlig affär, vilket även deras priser gjorde då de låg på cirka 200 kr. 
Den var mycket fin, MEN personligen så föredrar jag de vanliga hederliga småluktande och trånga second hand butikerna där jag kan fynda mig något fint för en tjuga! 
Men, den är helt klart värd ett besök! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0