Plast eller äkta barr?



Färgade plats granar finns att se på allt fler ställen nu för tiden. Jag kan tycka att det är ganska fräsigt med en färg-klicks-gran i affärer eller dylika ställen. Är dock mer skeptisk till att ha det hemma, kanske skulle kunna tänka mig att ha en rosa inne på mitt rum? Men i vardagsrummet vill jag ha en riktig granluktande, och framförallt grön gran!
Vad tycker ni? Skulle ni vilja ha en färgad plastgran?

Första gången som jag kom att tänka på att det faktiskt kan vara snyggt var när jag var på skönhetskväll hos Mary Kay för några veckor sen. Då hade de nämligen en knallrosa gran där som jag fattade tycke för! Kunde givetvis inte låta bli att ta några kort då också! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0